Casino Manager regio Haaglanden

in

;

Casino Manager Queens Casino

Ben jij een geboren leider met een passie voor gastvrijheid en een talent voor het aansturen van teams? Bij Queens Casino krijg je de unieke kans om jouw eigen vestiging te leiden in een omgeving vol dynamiek, spanning en beleving. Geen dag is hier hetzelfde, en dat maakt jouw werk juist zo uitdagend en afwisselend.

Als Casino Manager ben jij het gezicht van de locatie. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt: van het motiveren van je team tot het waarborgen van de gastbeleving én het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. Jij weet precies hoe je een fijne werksfeer creëert, waarin collega’s graag samenwerken en gasten zich welkom en veilig voelen.

Ook zal je o.a.:

  • Werkroosters/werkplanningen opstellen voor het personeel

  • Aansturen van het casinopersoneel

  • Verantwoordelijk zijn voor het bedrijfsresultaat en beheer van de vestiging

  • Supervisie houden over de uitvoering van de geldhandelingen en de registratie hiervan

  • Gevraagd en ongevraagd het management adviseren/informeren inzake personeelsinformatie en andere personeelsaangelegenheden met betrekking tot het team

  • De algemene conditie van de speelautomaten bewaken en tijdig actie ondernemen in geval van storingen of defecten

  • Coaching,- functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren met de Floormanagers en medewerkers van het casino

Functie-eisen:

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau

  • Je hebt relevante, leidinggevende werkervaring

  • Je hebt werkervaring in een commerciële, hospitality setting

  • Je hebt kennis van Microsoft Office (waaronder Word en Excel)

  • Je bent ondernemend, enthousiast, daadkrachtig en neemt graag verantwoordelijkheid

  • Je bent communicatief sterk, stressbestendig en je staat stevig in de schoenen

  • Je hebt een representatief voorkomen en een onbesproken gedrag

  • Je bent flexibel en hebt geen 9 tot 5 mentaliteit (i.v.m. nacht- en weekenddiensten)

Jouw talenten:

  • Gast- en servicegericht handelen

  • Motiverend en inspirerend leidinggeven

  • Resultaatgericht

  • Integriteit en flexibiliteit

  • Je ben iemand die stevig in zijn/haar schoenen staat

  • Je bent iemand die snel kan schakelen en juist weet te handelen

Wat bieden wij jou aan?

  • Een prettige werkomgeving in een dynamisch en professioneel bedrijf;

  • Een fulltime dienstverband van 40 uur per week;

  • Een marktconform salaris van € 3.750,- tot € 4.750,-

  • Veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid

  • 24 vakantiedagen en 1 ADV dagen o.b.v. een fulltime dienstverband;

  • Werken in een gezellig team met ervaren collega’s;

  • Vakantiegeld van 8%;

  • Vakgerichte training.

Ben jij dé perfecte kandidaat en lijkt het je leuk om ons team te komen versterken? Vul het sollicitatieformulier in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

Een (financiële) screening en assessment zijn vaste onderdelen van de sollicitatie procedure.

Voor vragen of extra informatie kun je mailen naar personeelszaken@sirwinston.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Download attachment(s)

Privacy Policy

In order to ensure high-quality recruitment and selection processes we collect your personal data with the help of Jobtoolz, our online application platform.

The provision of this personal data is therefore a necessary condition to complete the application process.

When collecting and processing your personal data, we always comply with the regulations on the protection of personal data as well as the General Data Protection Regulation ("AVG" or GDPR).

For more information on how we process your personal data, we would like to refer you to our privacy policy.

Would you like to know more about the privacy policy of Jobtoolz Click here

Cancel interview

Are you sure you want to cancel this interview?

Reschedule interview

Are you sure you want to reschedule this interview?